زیبایی

صبح ها از چه محصولاتی برای پوست استفاده کنم ؟

صبح ها از چه محصولاتی برای پوست استفاده کنم ؟

مراقبت از پوست صبحگاهی همه در مورد پیشگیری و محافظت از پوست شما است. صورت شما در معرض محیط بیرونی قرار می گیرد ، بنابراین اقدامات لازم شامل مرطوب کردن و مراقبت از پوست باید انجام شود.
مرحله ۱: پاک کننده های حاوی روغن

پاک کننده ها به دو شکل هستند ، یکی پاک کننده های بر پایه آب و دیگری برپایه روغن. برخی از شوینده های بر پایه روغن طوری طراحی شده اند که تاثیر بسیار خوبی برروی پوست شما می گذارند.همچنین برخی از شوینده ها نیز برروی پوست های خشک تاثیر خوبی می گذارند.

مرحله ۲: پاک کننده های مبتنی بر آب

این پاک کننده ها در درجه اول حاوی سورفکتانت ها هستند ، موادی که به آب اجازه می دهند عرق را از بین ببرد. آنها همچنین می توانند روغن های جمع آوری شده توسط یک شوینده بر پایه روغن را حذف کنند.

مرحله ۳: تونر یا قابض

تونرها به گونه ای طراحی شده اند که پوست را از طریق هیدراتاسیون پر کرده و سلول های مرده و آلودگی هایی را که پس از پاکسازی باقی مانده است از بین می برد. قابض یک محصول مبتنی بر الکل است که با روغن های اضافی مبارزه است.

مرحله ۴: سرم آنتی اکسیدان

سرم ها حاوی غلظت بالایی از برخی مواد هستند. یک آنتی اکسیدان از پوست در برابر آسیب ناشی از مولکول های ناپایدار موسوم به رادیکالهای آزاد محافظت می کند. ویتامین های C و E ، آنتی اکسیدان های متداولی هستند که برای بهبود بافت و استحکام مورد استفاده قرار می گیرند. سایر مواردی که باید مراقب آنها باشید شامل چای سبز ، رزوراترول و کافئین است.
صبح ها از چه محصولاتی برای پوست استفاده کنم ؟

مرحله ۵: درمان نقطه ای

اگر لکه ای دارید ، ابتدا به دنبال یک محصول ضدالتهابی باشید تا آن را از بین ببرد ، سپس برای از بین بردن بقیه موارد به یک روش خشک کردن موضعی مراجعه کنید. هر چیزی در زیر پوست به عنوان یک کیست طبقه بندی می شود و به محصولی نیاز دارد که عفونت را در داخل هدف قرار دهد.

مرحله ششم: کرم دور چشم

پوست اطراف چشم شما نازک تر و حساس تر است. همچنین مستعد علائم پیری است ، از جمله خطوط ریز ، پف دار. یک کرم دور چشم خوب می تواند ناحیه را روشن ، صاف و محکم کند ، اما مشکلات را به طور کامل از بین نمی برد.

مرحله ۷: روغن صورت

هرچه محصول سبک تر باشد ، زودتر باید استفاده شود. روغن هایی که به راحتی جذب می شوند سبک هستند و بنابراین باید قبل از مرطوب کننده استفاده شوند. اگر پوست شما علائم خشکی ، پوسته پوسته شدن یا کم آبی را نشان می دهد ، این محصول مفید است.

مرحله هشتم: مرطوب کننده

مرطوب کننده پوست را نرم و نرم تر می کند. انواع پوست های خشک باید از کرم نرم کننده استفاده کنند. کرم های ضخیم تر روی پوست های معمولی یا مختلط بهتر عمل می کنند و مایعات و ژل ها برای انواع پوست چرب توصیه می شود.

مرحله نهم: روغن صورت سنگین تر

روغن هایی که مدتی طول می کشد تا جذب شوند یا به سادگی احساس غلیظ شدن می کنید در گروه سنگین قرار می گیرند. بهترین نوع برای پوست های خشک کرم هایی هستند که به راحتی جذب پوست می شوند.

مرحله دهم: ضد آفتاب

ضد آفتاب آخرین مرحله حیاتی در مراقبت از پوست صبحگاهی شما است. نه تنها می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد ، بلکه می تواند با علائم پیری نیز مبارزه کند. انجمن سرطان آمریکا توصیه می کند که SPF 30 یا بالاتر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *