زیبایی

۱۲ نشانه که نشان می دهد کسی شما را واقعا دوست دارد

۱۲ نشانه که نشان می دهد کسی شما را واقعا دوست دارد

۱۲ نشانه که نشان می دهد کسی شما را واقعا دوست دارد

نشانه های دوست داشتن واقعی بسیار زیاد است و حتی گاهی ممکن است شما را به اشتباه بیندازد ولی دوست داشتن واقعی در گذر زمان خودش را به خوبی نشان میدهد و به شما احساس امنیت ، آرامش همراه با شادی هدیه می دهد.

تشخیص دوست داشتن واقعی از تظاهر به دوست داشتن

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،احتمال این که در یک رابطه عاطفی قرار بگیرید ولی مطمئن نباشد که طرف مقابل واقعا شما را دوست دارد یا هدف دیگری را دنبال می کند زیاد است. بهترین روش برای این که پی ببرید فردی شما را دوست دارد یا نقش بازی می کند این است که به جای حرفهایش به رفتارش نگاه کنید ، رفتار نمیتواند دروغ بگوید.

فردی که شما را دوست داشته باشد ، حرفهای شما را به دقت گوش می دهد ، به خاطر می سپارد ، بر اساس آن ها عمل می کند و بعدا حین گفتگو با او حرفهایی ر از زبانش می شنوید که قبلا خودتان به او گفته بودید. فردی که شما را دوست داشته باشید ، سعی می کند علاقمندی های شما را بشناسد و شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق کند.

فردی که شما را دوست داشته باشد باعث نمی شود احساس دلتنگی شما را آزار دهد ، برای صحبت کردن یا ملاقات کردن با شما برنامه دارد و به شما احساس امنیت میدهد ، حتی اگر روزی فقط نیم ساعت تلفنی با هم صحبت کنید ، احساس امنیت و خوشحالی در رابطه را تجربه میکنید و خیالتان از بودنش راحت است.

برخی از نشانه های دوست داشتن واقعی بین زن و مرد مشابه است و برخی دیگر میتواند متفاوت باشد که در ادامه مهم ترین آن ها را با شما در میان می گذاریم.

البته نکته مهم این است که تمام این رفتارها به قدری در صفحات اینترنتی نوشته شده اند و آموزش داده شده اند که به راحتی میتوان آن ها را تقلید کرد تا طرف مقاب تصور کند واقعا دوستش دارند.

مهم این است که همیشه به دلتان رجوع کنید ، حس ششم همیشه در مورد این که فرد مقابل در حال نقش بازی کردن است به شما هشدار می دهد ولی در اغلب موارد ما خودمان دوست داریم گول بخوریم چون محبت دیدن حتی اگر نقش بازی کردن باشد برای هر کسی شیرین است.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/01/true-love-signs-02.webp

تشخیص دوست داشتن واقعی در ازدواج

تفریح و بیرون رفتن با شما را ترجیح می دهد

کسی که شما را دوست دارد ، عاشق وقت گذراندن با شما است و ترجیح میدهد وقت آزادش را کنار شما به تفریح و بیرون رفتن بگذراند و هر چقدر هم سرش شلوغ باشد برای دیدار شما و تفریح با شما برنامه ریزی می کند و شما از درون به این اطمینان نسبت به او می رسید که تمایل دارد وقتش را با شما سپری کند و در دسترس شماست.

مطالب خواندنی:  جدایش شکمی چیست و چگونه متوجه شویم دچار جدایش شکمی شده ایم؟

او با رفتارش نشان میدهد که از کنار شما بودن احساس خوبی دارد ، شانه به شانه شما راه می رود و دستتان را می گیرد. اگر کسی به بهانه گرفتاری یا پر مشغله بودن وقتش را با شما نمی گذراند یا با شما تماس نمی گیرد یک هشدار قرمز بزرگ است. در یک رابطه عاطفی شاید گرفتاری های کاری مانع از دیدار هر روزه شود ولی تماس تلفنی روزی یک بار خواسته زیادی نیست.

مسلما زمانی که از عشقتان دور هستید احساس دلتنگی می کنید ولی این دلتنگی در رابطه ای که هر دو نفر هوای هم را داشته باشند نباید حالت زجرآور داشته باشد.

با شما شوخی می کند

کسی که شما را دوست داشته باشد تمایل زیادی به شوخی کردن با شما و سر به سر گذاشتن شما دارد.  شاید حتی جلف بازیهایی در آورد که باعث تعجب شما شود و با خودتان بگویید که این کارها با شخصیتش هماهنگی ندارد. یکی از روش های ابراز علاقه غیر مستقیم شوخی کردن است. اگر شریک عاطفی شما وقتی در جمع نیستید و دونفری با هم تنها می شوید شوخی کردنش گل می کند به احتمال زیاد نشانه خوبی است.

از شما تعریف می کند

کسی که شما را دوست دارد ، بیشتر خوبی هایتان را می بیند و سعی می کند با تعریف کردن از شما ، بیشتر خودش را در دل شما جا کند و بیشتر شما را خوشحال کند. اگر شریک عاطفی شما به جای تعریف کردن ، بیشتر در حال ایراد گیری از شماست مطمئن باشید یک جای کار می لنگد.

تعریف کردن از یکدیگر یکی از الزامات یک رابطه عاشقانه دو طرفه است و هر دو نفر هم برای خوشحال کردن یکدیگر و هم برای این که محبت بیشتری در دل هم باز کنند ، از هم تعریف می کنند.

به شما اهمیت میدهد

اگر کار اشتباهی کردید که باعث ناراحتی شدید طرف مقابل شد و بعد در کمال تعجب عذرخواهی شما خیلی سریع پذیرفته شد و همه چیز به روال سابق برگشت میتواند نشان دهنده اهمیت دادن طرف مقابل به شما باشد. معمولا افراد عاشق تمایلی به کش دادن ناراحتی ندارند و خیلی سریع می بخشند یا اگر باعث ناراحتی طرف مقابل باشند سعی می کنند به هر طریقی شده خیلی زود این ناراحتی را از دلش در آورند.

کسی که شما را واقعا دوست دارد نمی تواند زمان زیادی از دست شما عصبانی بماند و ترجیح میدهد همه چیز زودتر به روال عادی برگردد .این رفتارها نشان دهنده این است که به شما علاقه دارد و شما برایش اهمیت دارد.

زندگیتان شاد و پرهیجان شده

اگر روزهایتان شادتر و زندگیتان پرهیجان تر شده است یعنی شریک عاطفی شما ، عاشقتان است. عشقی که دو طرفه باشد ، پر از حمایت ، شادی و هیجان است. شما هر مشکلی را با اطمینان از همراهی هم میتوانید پشت سر بگذارید.

مطالب خواندنی:  ۵ علت برای اینکه بحث‌های زناشویی برای رابطه ما مفید هستند!!

وقتی کنار هم هستید به جای گیردادن و جر و بحث کردن با هم سعی می کنید لحظات خوشی را برای هم بسازید. کسی که شما را دوست دارد همیشه دنبال راهی برای بهتر شدن زندگی شما و خوشحال کردن شماست و به نیازهایتان اهمیت می دهد .

حرف کم نمی آورید

دو نفری که همدیگر را دوست داشته باشند نیازی به بهانه یا دلیل برای حرف زدن ندارند و دوست دارند در مورد مسائل گوناگون با هم حرف بزنند. اگر کسی بی بهانه دائما شما را مخاطب قرار می دهد و از زمین و آسمان برای شما تعریف می کند میتواند نشان دهنده علاقه او به شما باشد. ولی اگر برای حرف زدن با هم دنبال بهانه یا موضوع می گردید و سکوت های پی در پی بینتان ایجاد می شود باید در مورد رابطه خود بیشتر فکرکنید.

با شما درد دل می کند

کسی که شما را دوست داشته باشد با شما درد دل می کند، مسائل مهمی که دیگران از آن ها بی خبرند را با شما در میان می گذارد. شما را در جریان کارهایش و مشکلاتش می گذارد و در برخی موارد از شما نظر خواهی می کند و مشورت می گیرد. از خانواده اش با شما صحبت میکند. کنار شما نقش بازی نمی کند و خودش است.

ضعف های خودش را در مقابل شما بروز میدهد و شما میتوانید آسیب پذیری او را ببینید.  اگر شریک عاطفی شما اینگونه نیست و همیشه احساس می کنید به خود واقعی اش دسترسی ندارید و انگار دیواری بینتان کشیده است و اجازه نزدیک شدن و صمیمیت بیشتر را به شما نمی دهد میتواند زنگ خطر مهمی باشد.

شما را می شناسد

کسی که به شما علاقمند باشد همیشه حرفهایی می زند یا سوالاتی می پرسد که بیشتر شما را بشناسد، در مورد خانواده های یکدیگر با هم صحبت می کنید. در مورد خواسته ها و آرزوهای شما سوال می پرسد. می داند از چه چیزی خوشتان می آید یا به چه چیزی حساسیت دارید. او همیشه مشتاق است که بیشتر از شما بداند و حتی در مشکلاتتان شما را راهنمایی می کند. اگر احساس می کنید در رابطه با کسی قرار گرفته اید که خواسته ها یا خانواده تان برایش اهمیتی ندارد  یا بین خودتان دیواری نامرئی کشیده است زنگ خطر بزرگی است.

جلب توجه کردن

یکی از نشانه های دوست داشتن واقعی این است که طرف مقابل می خواهد توجه شما را جلب کنید و شما را تحت تاثیر قرار دهد مثلا برایتان هدیه می خرد یا آهنگ مورد علاقه شما را در ماشین پخش می کند یا به خوراکی مورد علاقه شما تمایل نشان می دهد.

مطالب خواندنی:  مشکلات ازدواج با دختر فقیر چیست و چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم؟؟

هماهنگی و حرکات آینه ای

کسی که شما را دوست دارد ناخودآگاه حرکات شما یا برخی حرفهای شما را تکرار میکند مثلا اگر دستتان را زیر چانه تان بگذارید او هم همین کار را انجام می دهد. اگر تکیه کلام خاصی دارید او هم از آن استفاده می کند. اگر خوراکی یا هله هوله خاصی دوست دارید ، تبدیل به خوراکی مورد علاقه او می شود. اگر رنگ خاصی را دوست دارید، او هم این رنگ به نظرش همه جا زیباتر می آید.

کسی که شما را دوست دارد بعد از مدتی با شما هماهنگ می شود انگار که شما در مغز او هستید. حتی گاهی بدون این که چیزی به او بگویید متوجه می شوید که خودش از قبل خواسته شما را میداند، او میداند شما چه میخواهید چون از قبل به خوبی به خواسته های شما گوش داده است و علایق شما را می شناسد.

از چهره و اندام شما ایراد نمی گیرد

کسی که شما را دوست داشته باشد در هر حالتی که باشید شما را دوست دارد و از شما ایراد نمی گیرد یا شما را با دیگران مقایسه نمی کند. از بینی شما ایراد نمی گیرد ، به قدتان یا به کفشتان گیر نمی دهد ،  حتی اگر آرایش نکرده باشید باز هم به نظرش زیبا هستید. درست است که اوایل رابطه همه سعی می کنند بهترین پوشش و بهترین آرایش را داشته باشند ولی بعد از مدتی اگر احساس میکنید کنار شریک عاطفیتان راحتید و مجبور نیستید هر روز لباس های آنچنانی بپوشید و آرایش کنید و باز هم به همان اندازه قبل برایتان ارزش قائل است یعنی شما را دوست دارد.

در جمع دوستان و خانواده با شما با احترام رفتار می کند

زمانی که با شریک عاطفی خود در یک جمع قرار می گیرید اگر شما را تنها رها نکرد و  تنهایتان نگذاشت و توجه و احترامش به شما بیشتر شد و با رفتارش احترام و اهمیت دادنش به شما را به همه نشان داد یعنی واقعا شما را دوست دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *