زیبایی

انواع چسب در اکستنشن مژه

انواع چسب در اکستنشن مژه

انواع چسب در اکستنشن مژه

معرفی انواع چسب اکستنشن مژه

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،اکستنشن مژه میتواند باعث شود چشمانی گیراتر و زیباتر داشته باشید و نیازی نیست هر بار قبل از آرایش وقتتان را صرف چسباندن مژه مصنوعی کنید.

میتوان گفت چسب اکستنشن مژه نقشی کلیدی در اکستنشن مژه دارد. از چسب اکستنشن مژه برای چسباندن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی فرد استفاده می شود. برای این منظور انتهای مژه های مصنوعی را کمی به چسب آغشته می کنند و سپس روی مژه طبیعی می چسبانند.

ماندگاری چسب اکستنشن مژه دائم بین ۴ – ۸ هفته است.

چسب اکستنشن مژه در انواع بسیار متنوع و با برندهای مختلف تولید می شوند و در صورتی که تجربه کافی برای کار ندارید بهتر است همیشه قبل از خرید چسب اکستنشن مژه با یک آرایشگر با تجربه در این زمینه یا فروشنده ای که به او اعتماد دارید ، مشورت نمایید.

برای خرید چسب اکستنشن مژه سعی کنید حتما از لوازم آرایشی هایی خرید کنید که جنس فیک به فروش نمیرسانند.

انواع چسب در اکستنشن مژه

چسب اکستنشن موقت مژه

چسب کاشت موقت

از چسب کاشت موقت برای چسباندن مژه های ریسه ای به زیر مژه های اصلی استفاده می شود به این نوع چسباندن مژه به اصطلاح ، مژه های هیدن گفته می شود. نصب مژه های ریسه ای زیر مژه های خودتان باعث می شود کسی که شما را از نزدیک می بیند نتواند وجود مژه مصنوعی را تشخیص دهد.

مقدار گاز موجود انواع چسب اکستنشن مژه

چسب اکستنشن مژه دائم گازدار است که وجود گاز در آن باعث ماندگاری بیشتر آن می شود. اگر چسب گاز زیادی متصاعد کند میتواند باعث سوختن مژه ها ، بروز حساسیت و قرمزی چشم ها و ریزش اشک شود یا مژه ها را خرد کند ولی اگر چسبی بدون گاز باشد باعث میشود که ماندگاری اکستنشن مژه تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

مطالب خواندنی:  در مورد spf کرم‌های ضدآفتاب چه می‌دانید؟

چسبی که گاز کمتری داشته باشد بهتر است و ترجیحا توصیه می شود از چسب بدون گاز استفاده کنید.

انواع چسب در اکستنشن مژه

چسب بدون گاز برای اکستنشن مژه

سرعت خشک شدن چسب اکستنشن مژه

سرعت خشک شدن انواع چسب های اکستنشن مژه متفاوت است و از ۰٫۵ تا ۸ ثانیه متفاوت است. برای افراد کم تجربه و هنرجویان تازه کار توصیه می شود که از چسب مژه با ثانیه بالا بین ۲ – ۵ ثانیه استفاده کنند.

در صورتی که به تازگی کاشت مژه را شروع کرده اید مسلما سرعت پایین تری دارید و امکان اشتباهتان بیشتر است پس باید از چسبی استفاده کنید که دیرتر خشک می شود و امکان اصلاح اشتباه در طول کاشت را به شما می دهد.

اگر سرعت کارتان بالاست نباید از چسب هایی که سرعت خشک شدنشان بالا و بین ۵ – ۸ ثانیه است استفاده کنید چون باعث می شود مژه ها به هم بچسبند و در نهایت باعث سوزش چشم مشتری خواهد شد.

انواع چسب در اکستنشن مژه

انواع چسب اکستنشن مژه

خرید انواع چسب اکستنشن مژه با توجه به شرایط آب و هوا

میزان و دما و رطوبت منطقه ای که در آن زندگی  می کنید بر عملکرد و ماندگاری چسب مژه تاثیر گذار است. خاصیت چسبندگی چسب اکستنشن مژه به دلیل وجو سیانو اکریلات است که در صورت وجود رطوبت در هوا سریعتر خشک می شود. بنابراین اگر محیط محل کارتان مرطوب است چسب کاشت زیر ۰٫۵ ثانیه برایتان قابل استفاده نخواهد بود.

اگر در منطقه ای با آب و هوای خشک زندگی می کنید حتی چسب های کاشتی که سریع خشک می شوند هم برای شما قابل استفاده خواهند بود.

مطالب خواندنی:  معرفی واکس بدن مروارید

چسب کاشت مژه متناسب با پوست حساس

از آنجا که برخی از افراد نسبت به بوی چسب و مواد تشکیل دهنده آن حساسیت دارند همیشه سعی کنید از چسب کاشت مژه برای پوست های حساس استفاده کنید که ترکیبات ملایم تری دارند و احتمال تحریک پوستی را به حداقل برسانید.

البته نکته مهمی که باید در نظر بگیرید چسب اکستنشن مژه مخصوص پوست های حساس به نسبت سایر چسب ها ماندگاری کمتری دارد بنابراین اگر مشتری شما تجربه کاشت مژه را دارد میتواند از او قبل از شروع کار در مورد حساسیت داشتن یا نداشتنش به چسب سوال نمایید.

انواع چسب در اکستنشن مژه

تاثیر نوع چسب در اکستنشن مژه

تاثیر ضخامت سری چسب در اکستنشن مژه

ضخامت سری چسب میتواند در سرعت خشک شدن آن موثر باشد. چسب هایی که سری نازک دارند به سرعت خشک می شوند و چسب هایی که سری ضخیم دارند دیرتر خشک میشوند.

اگر در کارتان مبتدی هستید بهتر است از چسب با سری ضخیم استفاده کنید در غیر اینصورت ممکن است قبل از تنظیم مژه و تثبیت آن در جای خود چسب مژه خشک شود.

رنگ انواع چسب در اکستنشن مژه

چسب اکستنشن مژه در دو رنگ مشکی و شفات وجود دارد.

چسب مشکی مناسب افرادی است که مژه های مشکی یا قهوه ای دارند و تمایل دارند خط مژه تیره روی پلکشان داشته باشند.

چسب شفاف مناسب افرادی است که مژه های روشن دارند یا این که میخواهند خط مژه روی پلکشان حالت طبیعی داشته باشد.

توصیه می شود در حد امکان از چسب های شفاف استفاده کنید. چسب های شفاف هیچ پیگمنتی ندارند و به راحتی با هر رنگی هماهنگ می شوند.

مطالب خواندنی:  محصولات پرپشت کننده مژه و ابرو

چسب مژه نواری

چسب مژه نواری معمولا هیچ بو و بخاری ندارد و استفاده از آن راحت است و به سادگی پاک میشود . البته ماندگاری بالایی ندارد و فقط برای کوتاه مدت و مهمانی ها یا مراسم خاص استفاده می شود.

چسب مژه فردی

چسب مژه فردی مناسب افراد حرفه ای و متخصص در زمینه اکستنش مژه است ، این محصول بخار و بوی شدیدی دارد و پاک کردن آن باید حتما با  محلول ریمور اکستنشن انجام شود و برای افرادی که پوست حساس دارند پیشنهاد نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *