زیبایی

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)
ریمو و برداشتن اکستنشن مژه کار بسیار ظریفی است و باید با آرامش و بدون کشش مژه های طبیعی انجام شود ، اگر همه اکستنشن مژه تان را میخواهید بردارید بهتر است به یک حرفه ای مراجعه نمایید.

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

ساده ترین و بهترین روش های برداشتن اکستنشن مژه

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،ریمو و برداشتن اکستنشن مژه با این که سخت نیست ولی کار بسیار ظریفی است که نیاز به دقت بالایی دارد و باید مراقب باشید که آسیبی به مژه های طبیعی فرد وارد نشود یا به اشتباه کنده نشوند.

در برخی از موارد بعد از این که اکستنشن مژه با چسب نیمه دائم روی مژه ها چسبانده می شود، حساسیت ، سوزش و خارش در چشم ایجاد می شود و مژه های مصنوعی باید ریمو شوند.

اکستنشن مژه چیست؟

از آنجا که مژه های بلند و پرپشت طرفداران زیادی دارد و تبدیل به یکی از معیار های زیبایی شده است افرادی که مژه های پرپشتی ندارند به فکر کاشت مزه می افتند.

کاشت مژه یا اکستنشن مژه با تارهای مصنوعی یا طبیعی مو انجام می شود که با چسب روی مژه های طبیعی و لا به لایه مژه های خودتان چسبانده می شوند و مژه های کوتاه و بی حالت تبدیل به مژه های بلند و پرپشت می شوند.

چسب استفاده شده برای کاشت مژه بسیار محکم است و با آب و صابون از بین نمی رود و ماندگاری ۴-۸ ماهه دارد ولی اگر مجبور شوید که آن را زودتر از موعد بردارید یا این که بیشتر تارهای مژه مصنوعی ریخته اند و ظاهر مژه هایتان مرتب شده و د یگر ظاهر خوبی ندارد احتمالا به فکر ریمو اکستنشن مژه هایتان افتاده باشید.

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

مراحل برداشتن اکستنشن مژه

بهترین روش ریموو و برداشتن اکستنشن مژه

بهترین و مطمئن ترین روش برای  ریموو تارهای مژه برداشتن آنها توسط متخصصی حرفه ای است. چسب استفاده شده برای کاشت مژه در اغلب موارد یک چسب جراحی بسیار محکم است که به راحتی کنده نمی شود و اگر بخواهید مژه مصنوعی را با دست بکنید ، مژه های طبیعی خودتان را از دست خواهید داد.

مطالب خواندنی:  پاکسازی پوست بینی

از سویی دیگر چشم ها بسیار حساس هستند و به راحتی  دچار عفونت می شوند بنابراین رعایت اصول بهداشتی اهمیت زیادی هنگام برداشتن کاشت مژه پیدا می کند.

ولی اگر بخش زیادی از اکستنشن مژه ریخته باشد و یا زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه ندارید میتوانید از روشهای خانگی برداشتن اکستنشن مژه استفاده کنید ولی مراقب باشید که مواد استفاده شده وارد چشم ها نشود و به هیچ عنوان مژه هایتان کشیده نشوند. با مژه با ملایمت رفتار کنید و هیچ کششی به آن ها وارد نکنید.

روش ریمو و برداشتن اکستنشن مژه با بخار آب و روغن

قبل از ریمو و برداشتن اکستنشن مژه باید آرایش چشم را کاملا تمیز کنید تا بتوانید جایی که اکستنشن مژه چسبانده شده است را دقیق مشاهده کنید.

کاسه ای آب در حال بخار کردن را مقابلتان قرار دهید و حوله ای روی سرتان بکشید و ۱۰ دقیقه صورت را بخار دهید تا چسب اکستنشن مژه شل شود.

گوش پاک کن را به روغن زیتون آغشته کنید و روی مژه ها بکشید تا اکستنشن مژه جدا شود، مراقب باشید که روغن زیتون وارد چشم نشود ، این کار را ادامه دهید تا اکستنشن مژه شروع به افتادن کند، سپس مژه ها را با آب گرم بشویید.

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

برداشتن اکستنشن مژه با پاک کننده چسب

ریمو و برداشتن اکستنشن مژه با پاک کننده چسب مصنوعی

برای ریمو کاشت مژه در آرایشگاهها هم از همین روش استفاده می شود.

اگر آرایشگاه رفتن برایتان امکان پذیر نیست ، میتوانید از ریموور مژه مصنوعی استفاده کنید. پاک کننده چسب مژه مصنوعی در اغلب داروخانه ها و لوازم آرایشی ها وجود دارد.

مطالب خواندنی:  11 روش جادویی برای پرپشت کردن ابروها

چشم را ببندید و با کمک انگشت به پلک خود زاویه بدهید به طوری که پلک بالایی به سمت پایین اشاره داشته باشد و دید بهتری نسبت به اکستنشن داشته باشید.

یک پنبه را به ریموور چسب مژه مصنوعی آغشته کنید و به آرامی از گوشه خارجی پلک بالایی به سمت پایین بکشید.

پنبه را روی خط مژه حرکت دهید ، از گوشه بیرونی کارتان را شروع کنید تا به گوشه داخلی برسید تا پاک کننده به مرور چسب را حل کند.

بعد از ۱۵ دقیقه میتوانید اکستنشن مژه را به راحتی بردارید و چسب اضافه روی پلک را تمیز کنید و با آب ولرم پاک کننده را از روی مژه ها بشویید.

اگر میخواهید کاملا حرفه ای مژه های مصنوعی را ریموو کنید ، میتوانید از پد ژله ای مخصوص اکستنشن مژه استفاده کنید و پد ژله ای یا چسب کاغذی را برای محافظت از پوست خود زیر چشم بچسبانید.

مقداری ریموور را روی میکرواسکراب یا برس ریمل تمیز بزنید یا از گوش پاک کن استفاده کنید.

ریموور را روی مژه ها بکشید و مراقب باشید که وارد چشم نشود.

۳ دقیقه صبر کنید سپس با یک موچین معمولی یا موچین سرکج اکستنشن ها را بگیرید و بردارید.

با پاک کننده آرایش چشم ها را کاملا تمیز کنید و سپس با آب بشویید.

ریمو اکستنشن مژه با وازلین

برای ریمو کاشت مژه ، وازلین را با کمک گوش پاک کن روی مژه های بالایی که چسب دارند بزنید و مدتی صبر کنید تا چسب نرم و سست شود سپس یک پد ژله ای یا چسب کاغذی یا دستمال کاغذی زیر چشم بگذارید و گوش پاک کن را از بالا به پایین روی مژه ها بکشید تا تمام مژه های مصنوعی جدا شوند. برای راحت تر شدن کار میتوانید قبل از آن صورت را به مدت ۱۰ دقیقه بخور بدهید.

مطالب خواندنی:  “آلوئه ورا” را به پوستتان نزنید

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

ریمو و برداشتن اکستنشن مژه

برداشتن اکستنشن مژه به صورت حرفه ای

در مواردی که دچار درد و حساسیت شده اید یا همه اکستنشن را باید بردارید بهتر است از کمک یک حرفه ای استفاده کنید.

اکستنشن مژه با چسب های مخصوص به پلک ها و مژه ها چسبانده می شود که نمیتواند با کمک ابزارها و مواد شیمیایی به راحتی پاکشان کرد. اگر میخواهید آسیبی به مژه های خودتان وارد نشود بهتر است از یک آرایشگر حرفه ای برای ریموو مژه های مصنوعی استفاده کنید.

اگر از ظاهر اکستنشنتان راضی نیستید یا این که دچار حساسیت شده اید یا چند روزی از اکستنشنتان گذشته و احساس زخم یا خارش دارید و میخواهید تمام اکستنشن را به طور کامل بردارید باید به سراغ یک حرفه ای بروید.

در مواردی که چسب درستی برای چسباندن اکستنشن مژه استفاده نشود میتواند باعث ایجاد درد زیادی در چشم شود به جای این که به سراغ همان آرایشگر قبلی بروید یک آرایشگر حرفه ای پیدا کنید تا سریع و راحت مشکل شما را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *