زیبایی

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود ، هرچه زودتر اقدام به مراقبت از پوستتان کنید بهتر است. بسیاری از افراد از سی سالگی شروع به استفاده از کرم دور چشم می کنند. هنگامی که متوجه اولین چین و چروک ظریف در گوشه بیرونی چشم خود می شوند. اما حتی قبل از مشاهده چین و چروک ، می توانید از ۲۰ سالگی شروع کنید. این به این دلیل است که بهترین نتایج از پیشگیری حاصل می شود.

اگر پوست بسیار خشکی دارید ، سیاهی دور چشم ، چشم های پف دار مزمن یا سایر مشکلات خاص چشم را دارا هستید بهتر هست هرچه زودتر درمان را شروع کنید.
آیا در صورت استفاده از مرطوب کننده صورت ، به کرم دور چشم نیاز دارم ؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا کرم دور چشم در وهله اول ضروری است. به هر حال ، آیا نمی توانید از مرطوب کننده معمولی خود برای دور چشم خود استفاده کنید؟ شما می توانید ، اما کرم های دور چشم به گونه ای طراحی شده اند که به پوست اطراف چشم شما تمایل دارند ، که با بقیه ظاهر شما بسیار متفاوت است:

پوست ناحیه چشم شما از رطوبت طبیعی ناشی از سبوم (روغن) برخوردار نیست. روغن ، اگرچه ممکن است برای کسانی که با لک های مداوم دست و پنجه نرم می کنند دردسر ساز باشد ، اما یکی از بهترین ویژگی های ضد پیری پوست شما است زیرا پوست شما را سالم و صاف نگه می دارد. ناحیه چشم شما به اندازه کافی از آن برخوردار نیست ، بنابراین شما باید رطوبت زیادی را تأمین کنید.

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

از آنجا که ناحیه چشم بسیار شکننده است ، معمولاً اولین قسمتی است که علائم پیری را نشان می دهد. با افزایش سن و عاقل تر شدن ، ساختار پوست به طور کلی ضعیف می شود. خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد (کیفیتی که باعث شادابی پوست جوان می شود) و کلاژن به آرامی شروع به تجزیه می کند که باعث افتادگی و چین و چروک می شود. این امر نه تنها به طور طبیعی با افزایش سن اتفاق می افتد ، بلکه عوامل داخلی و خارجی مانند هورمون ها ، آب و هوا ، آلودگی ، سیگار کشیدن ، رژیم غذایی نامناسب و آسیب ناشی از آفتاب این تغییرات را تسریع می کند. همه این تغییرات ابتدا بر روی چشم شما نمایان می شود.

ناحیه چشم شما در حرکت مداوم است و هر روز فشار زیادی را تحمل می کند. به این فکر کنید که چشمان شما در طول روز چند بار حرکت می کنند. هر روز حدود ۱۰ هزار بار پلک می زنید و وقتی لبخند می زنید ، اخم می کنید ، گریه می کنید یا چشمان خود با دست ماساژ می دهید به چشمان شما فشار می آید. پس در نتیجه بهتر است هرچه زودتر از کرم دور چشم استفاده کنید تا از چین و چروک های احتمالی که قرار است به سراغ شما بیاید پیشگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *